”Konsten i att hålla en stor, rosa pung på ett charmigt sätt”

Frågan som mänskligheten har frågat sig under många århundraden har jag nu svaret på.
Det tog ett par år för mig att komma på hur man ska göra, men nu har till och med bild på hur man ska göra.

Hela världen kommer bli så överlycklig nu när de får svaret på frågan
”Hur håller man i en stor, rosa pung på ett charmigt sätt?”

Jag är glad att jag kan visa er denna bilden.
Nu kan den här även likna en hårig rumpa, men det är det som har gjort det så svårt för forskarna under alla år.
De har trott att de funnit svaret på hur de ska hålla i en stor rosa pung på charmigt sätt, men det har varit en rumpa de har hållit i.

Här ser ni bild på hur man gör.

Nu kanske jag ska poängtera att detta är ingen pung.
Ifall det nu var så att någon trodde det.
Det är en såndär gummiboll, som jag sprängde, hålet som blev använde jag för att blåsa upp den.

Kommentera

